Work efficiently

Voordat je met Personal Sales aan de slag gaat, zorgt ROBIN er eerst voor dat je klanttevredenheid efficiënt kunt managen met je team. Alle klant conversaties, uit alle kanalen, in één centraal dashboard, verrijkt met eCommerce data en inclusief SLA, klanttevredenheids-meting, interne live chat en reporting.

Alle kanalen in één
centraal dashboard

Alle klantconversaties via email, live chat en telefoon netjes bij elkaar in één online team dashboard.

ROBIN inbox

Alle klant- & eCommerce data bij elkaar

Altijd direct gespreksgeschiedenis en relevante bestel-, verzend-, en facturatiegegevens bij de hand.

Klant eCommerce data

Direct inzicht in de actuele stand van zaken

Zie in één oogopslag het aantal beantwoorde en onbeantwoorde vragen, per teamlid, per webwinkel.

Direct inzicht in je team

Samenwerken met je
team en externen

Met ROBIN’s interne chat functie betrek je collega’s en externen gemakkelijk bij een klantgesprek.

Externe collaboratie

Snel zoeken op klanten, conversaties en orders

Met ROBIN’s instant search functie zoek je razendsnel een klant, conversatie of een order op.

ROBIN search

OData
reporting feed

ROBIN levert een OData feed zodat je zelf kan bepalen welke rapportages je wilt maken.

ROBIN oData

Efficiënt werken noemen wij de basis bij ROBIN. Ben je klaar voor het volgende niveau?

Target the question