Onze werkwijze

Onze software zal je direct helpen om betere, snellere en persoonlijkere service te verlenen. Net als jij houden wij van harde sales doelstellingen. Die gaan we samen definiëren. Samen maken we het plan. We helpen je implementeren. En optimaliseren. We wijken niet van je zijde. Samen naar resultaat.

We mean business

Klantenservice is traditioneel iets dat retailers vooral doen om te voorkomen dat klanten ontevreden raken en nooit meer terug komen. Tegenwoordig stellen omnichannel retailers zich steeds vaker tot doel om met klantenservice ook nieuwe klanten binnen te halen en zich te onderscheiden van de concurrentie. ROBIN gelooft in personal service. In ons manifest noemen we dat “de kracht van de winkel, in het hart van je website”.

Het rendement van persoonlijke service zit niet alleen in hogere klanttevredenheid maar vooral ook in hogere conversies en meer sales. ROBIN software biedt retailers eerst een stevig fundament om klanttevredenheid efficient te kunnen managen. Vanuit die basis gaan we chat en pro-active chat geleidelijk opschalen op je site. We helpen je monitoren, analyseren en optimaliseren. We committeren ons aan resultaat. We zijn je sidekick.

Hoe we van start gaan

We starten onze samenwerking altijd met een persoonlijk gesprek en een presentatie van de laatste inzichten in persoonlijke service. We praten over je merk, doelstellingen, ambities en uitdagingen. Vervolgens gaan wij ons huiswerk doen. We doen een Quick-scan van je serviceprocessen, organisatie, website en analytics. Daarna vertellen we je precies wat de potentie is van jouw business case en hoe we onze doelstellingen gaan halen.

Implementatie

Implementatie van ROBIN is snel en pijnloos. We helpen je met instellingen, met front-end design, we coördineren de integratie met je eCommerce systeem, we bellen met je IT specialisten, en bouwen desgewenst features op maat. Voordat we live gaan helpen we je om je medewerkers voor te bereiden en verzorgen we optionele sales trainingen. We zorgen ervoor dat je vanaf dag één maximale waarde uit ROBIN haalt.

Optimalisatie

Op basis van de bevindingen in de Quick-scan starten we met live chat en proactive chat op die plekken in de funnel waar we de hoogste kans hebben op conversie. Zodat je direct sales resultaten boekt. Al je chats via ROBIN worden gelogd als events in Google Analytics. In de JSON (oData) feed zien we waar je de meeste vragen krijgt. We helpen je monitoren, en analyseren. We passen triggers aan, fine-tunen messaging, trainen je mensen.

Neem contact op

We zijn gemakkelijk te bereiken, zijn passioneel over eCommerce en inspireren je graag over de mogelijkheden van personal service & sales. Als je een vraag hebt, geïnteresseerd bent om met ROBIN te werken of gewoon eens wilt sparren; aarzel niet contact op te nemen. Je kan bellen, mailen en chatten.

Vraag de quick-scan aan

Ben je geïnteresseerd om met ROBIN te werken? Of wil je gewoon ‘ns sparren? Aarzel niet! Klik op de contact tab rechts onder.

Patrick Speijers

CEO & Co-Owner